ДИТИНА ТА МУЗИКА

Музика для дитини - світ радісних переживань. Щоб відкрити для неї двері у цей світ,треба розвивати у неї здібності і перш за все музичний слух і емоційний відгук. Інакше музика не виконає своєї виховної функції. Якщо дорослий якомога ближче зливається зі світом дитинства. Якщо вони разом мріють фантазують, сміються і грають,то діти відчуваючи поряд рідного дорослого, відкривають їм свої таємниці, почуття та емоції. Як це прекрасно-знайомити дітей з музикою. Діти дуже люблять слухати. Треба більше і більше співати дітям без музичного супроводу, щоб вони не тільки слухали, але й розуміли, про що ця пісня, вслуховувались в звучання слів та словосполучень.

Музика, як і художнє слово чи картина, повинна стати для дітей способом вираження почуттів, настрою, ідей.

Слухання музики розвиває інтерес до неї,любов, підвищує музичне сприйняття. Музика для слухання буває вокального і інструментальною. Це можуть бути пісні виконані батьками,чи музичні твори у грамзапису,ауді та відео записи. Для кращого запам’ятовування пісні,чи музичного твору, можна асоціювати його з тим, що бачить дитина навколо себе. Намалювати те, про що вона чула. Дуже гарно запам’ятовують діти пісні з мультфільмів, тому, що вони сприймають пісню образно, відносно того чи іншого героя. Батьки повинні вчити дитину любити пісню, насамперед народну пісню, тому що народна пісня має художньо-виховну цінність.

Для розвитку ритмічного сприйняття треба користуватись музичними інструментами. Але в домашніх умовах це можуть бути такі предмети: ложки, палички, камінці, капронові пляшечки чи коробочки, яки наповнюють крупою, горохом, квасолею. І граючи на такому інструменті, дитина покращує виконання пісні,і одержує велике задоволення.

Для розвитку танцювальних навичок потрібно якомога більше розвивати у дитини потребу в рухах. Давати можливість розвивати танцювальну творчість, щоб дитина одержувала максимум задоволення.

Якщо музика визиватиме у вашої дитини позитивні емоції, вона сприйматиме навколишній світ гармонійно і оптимально.

поради музичного керівника 01