Повна назва закладу:

Комунальна установа Сумський спеціальний навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня - дошкільний навчальний заклад № 37 «Зірочка» Сумської міської ради

Рік заснування: 1984

Адреса: 40004, м.Суми, вул. Труда б. 4, 6       

Телефон: (0542) 22-01-71, 77-59-17

Директор:  Юр’єва Людмила В’ячеславівна

Кількість груп: 6 (1 група дітей раннього віку, 5 груп дітей дошкільного віку)

Кількість класів: 11 (1 – 4 класи)

Кількість дітей: 254

Режим роботи: дошкільний підрозділ - 7.00-19.00, шкільний підрозділ - 7.00-18.30;

Мова освітнього процесу: українська

Харчування: триразове, безоплатне

Кадрове забезпечення: педагогічні працівники - 52 чол., обслуговуючий персонал - 40 чол.,

медичні сестри - 3 чол., медичні сестри-ортоптистки - 7 чол., лікар-педіатр - 1 чол., лікар-офтальмолог - 1 чол.;

Особливості матеріально-технічної бази: наявність фізіотерапевтичного та офтальмологічного обладнання:

 - УВЧ – 66, УВЧ – 30, солюкс, Поток – 1, кварц, тубус-кварц, інгалятор, стерилізатор повітряний ГП-40;  

 - синоптофор, офтальмоскоп, амбліотренер, кольоротест, КЕМ, АКТ, фотовспишка, апарат Ротта, АСО, диплоптик-П , панорама, «ЛАСТ-01»                        

Пріоритетні напрями роботи:

-                     створення й забезпечення оптимальних умов для отримання дітьми дошкільної та  

          початкової освіти;

-                     забезпечення послідовності та єдності усіх ланок навчально-виховної, корекційно-

          розвиваючої й лікувально-відновлювальної роботи, дошкільної та початкової освіти на  

          рівні Державних стандартів і сучасних вимог;

-                     реабілітація та соціальна адаптація, поліпшення здоров’я дітей;

-                     забезпечення фізичного та психічного здоров’я вихованців та учнів;

-                     розробка та втілення у практику інноваційного змісту, форм і методик;

-                     спеціального навчально-виховного та лікувально-реабілітаційного процесів;

-                     всебічна підготовка до інтеграції в соціум.

Впровадження іннваційних технологій:

-                     ігровий стрейчинг (програма фізичного розвитку і оздоровлення дітей);

-                     А.Бєлкіна Створення «Ситуації успіху»;

-                     Н.Букатова «Соціально-ігровий стиль роботи»;

-                     М.Рой, У.Шейтца, В.Шерборна «Стимуляція зорового апарату»;

-                     В.Ковальова «Ігри для тренування зорових функцій»;

-                     система розвивального навчання Д.Єльконіна – В.Давидова;

-                     технологія інтенсифікації навчання на основі опорних схем і знакових моделей за  В.Шаталовим;

-                    «Технологія особистісно-орієнтованого виховання» І.Бейца;

-                     М.Єфіменка «Театр фізичного виховання»;

-                     М.Монтессорі (елементи технології саморозвитку);

-                     М.Зайцева «Прискорене навчання читання»;

-                     А.Бернадської, О.Громової, Н.Кирюхіної «Оцінка стану адаптації дітей раннього віку»;

-                     метод  ТРВЗ;

-                     розвиваючі та рекреаційні ігри;

-                     психогімнастика, музико-, казко-, арт- , пісочна терапія;

-                     метод психолого-педагогічного проектування;

-        лікування дітей відбувається за комп’ютерними лікувальними програмами:  

         «Тир», «Квітка», «Стереотренування», «Кленок», «КЕМ», «Контур».

В закладі працюють: театральний гурток та ритмічно-хореографічний гурток «Надія»

nvk37

Наші досягнення:

- У 2015-2016 навчальному році  педагоги та діти закладу приймали участь у міській виставці на кращий методичний посібник, у фестивалі «Гармонія рухів», у конкурсі-огляді нетрадиційного фізкультурного обладнання в педагогічному університеті ім..А.С. Макаренко, у конкурсі на кращий інтернет-сайт, у І етапі міського фестивалю дитячих колективів «Україна рідний край»

- У міському фестивалі дитячої творчості «Зоряна надія», де зайняли І місце.

- У міському етапі Всеукраїнського дитячого творчого конкурсу «Молоде покоління за безпеку дорожнього руху», де  в номінації «Фотографія» зайняли І місце, в номінації «Декоративно-прикладне мистецтво» зайняли ІІІ місце. Педагоги, діти та батьки постійно беруть участь у акціях підтримки бійців АТО: проводяться ярмарки, збираються речі, кошти виготовляються дітьми поробки.

- У квітні 2016 року педагоги приймали участь у Всеукраїнському науково-практичному  семінарі «Психолого-педагогічний та офтальмологічний супровід інклюзивної освіти з порушеннями зору»