12 квітня 2018 року
дошкільний підрозділ КУ Сумський СНВК №37 «Зірочка» СМР
запрошує на
ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ!
Будемо раді бачити вас:
08.00 – 08.10 – на загальній ранковій гімнастиці «Робіть з нами, робіть як ми, робіть краще нас»
09.00 – 17.00 – на перегляді режимних моментів та організованих форм життєдіяльності дітей
10.30 – 11.00 – на екскурсії-огляді дошкільного підрозділу
Впродовж дня працюватиме Довідкове бюро (практичний психолог, вчитель-логопед, вчителі-дефектологи, сестри медичні, сестри медичні ортоптистки та ін..), майстер-клас «Нетрадиційні техніки малювання» (Пахненко В.М.), «Іграшка своїми руками»
Заходи до Дня відкритих дверей у дошкільному підрозділі
12.04.2018 року
№ з/п | Форми роботи | Відповідальний |
І молодша група | ||
І половина дня | ||
1 | Ранкова прогулянка: спостереження за деревами. |
Басанець Т.Ф. Клімова Л.В. |
2 | Ранкова гімнастика | |
3 | Заняття з ліплення «Листочки на деревах» | |
4 | Ознайомлення з природним довкіллям «Берізка та ялинка». | |
5 | Прогулянка «Спостереження за берізкою» | |
6 | Корекційно-розвиткова робота з ПГ №2 | |
ІІ половина дня | ||
7 | Корекційно-розвиткова робота з ПГ №1, 3 з метою розвитку зорового сприйняття. |
Басанець Т.Ф. Клімова Л.В. |
8 | Заняття з фізкультури « Ранок жабенят» | |
9 | Вечірня прогулянка: Д/гра «Що де росте», рухливі ігри | |
10 | Робота з батьками. Індивідуальні бесіди з батьками про виховання у дітей навичок самообслуговування. | |
ІІ молодша | ||
І половина дня | ||
1 | Ранкова прогулянка «В гості до Берізки» |
Лисянська Т.В. Пахненко В.М. |
2 | Ранкова гімнастика | |
3 | Заняття з розвитку мовлення «Весняне пробудження природи» (мовлення (з використанням інноваційних технологій : мнемотехніка) | |
4 | Заняття з фізкультури «Ранок жабенят» | |
5 | Прогулянка «Весна крокує нашим краєм» | |
6 | Корекційно-розвиткова робота з ПГ №2 | |
ІІ половина дня | ||
7 | Корекційно-розвиткова робота з ПГ №1, 3 з метою розвитку зорового сприйняття. |
Лисянська Т.В. Пахненко В.М. |
8 |
ОБЖД Дидактична гра «Дощик – це добре чи погано?», |
|
9 |
Вечірня прогулянка: «Ой, весна, ой, красна!» Дидактична гра «Коли це буває», Рухлива гра «Сонечко і дощик» |
|
10 | Робота з батьками. Бесіда «Про стихійні явища навесні. Правила безпеки під час них» | |
Середня А група | ||
І половина дня | ||
1 | Ранок «Надійшла весна прекрасна» |
Гарбуз В.В. Забєліна В.Г. |
2 | Ранкова гімнастика | |
3 | Заняття з розвитку мовлення (з використанням інноваційних технологій : мнемотехніка, ігри за Зайцевим) | |
4 | Заняття з аплікації: «Дерева на весні» (з використанням нетрадиційної техніки обривання) | |
5 | Заняття з фізкультури «Курочка Ряба» | |
6 | Прогулянка «Граємось -розважаємось» | |
7 | Корекційно-розвиткова робота з ПГ №2 | |
ІІ половина дня | ||
8 | Корекційно-розвиткова робота з ПГ №1, 3 з метою розвитку зорового сприйняття. |
Гарбуз В.В. Забєліна В.Г. |
9 | ОБЖД «Дитина і вогонь» Професія пожежник | |
10 | Патріотичне виховання «Майстер гончар» | |
11 |
Вечірня прогулянка: «Тане сніг, течуть струмки» Дидактична гра «Назви правильно», рухлива гра «Хитра лисиця» |
|
12 | Робота з батьками: індивідуальна бесіда на тему «Виховання культури спілкування» | |
Середня Б група | ||
І половина дня | ||
1 |
Ранок «Річки й озера синії, гори, ліси й моря — серед усіх найкраща планета моя — Земля!» |
Дмитренко М.О. Красько Т.М. |
2 | Ранкова гімнастика | |
3 | Заняття з малювання «Подорож у космос» (малювання долоньками) | |
4 | Заняття з розвитку мовлення, ознайомлення з соціумом (інтегроване) «Далекий космос» | |
5 | Заняття з фізкультури «Курочка Ряба» | |
6 | Прогулянка «А Сонце промінці гарячі сіє і стало весело і радісно Землі» | |
7 | Корекційно-розвиткова робота з ПГ №2 | |
ІІ половина дня | ||
8 | Корекційно-розвиткова робота з ПГ №1, 3 з метою розвитку зорового сприйняття. |
Дмитренко М.О. Красько Т.М. |
9 | ОБЖД Дитина і природа «Доля планети в наших руках» | |
10 |
Патріотичне виховання Тема. «Мій рідний край – моя Земля» |
|
11 |
Вечірня прогулянка «Як Сонце є, тепло і світло буде. Життя цвістиме на усій Землі» Дидактична гра « День-ніч», Дидактична гра «Сонечко яке?» |
|
12 | Робота з батьками. Обмін думками. | |
Старша А група | ||
І половина дня | ||
1 | Ранкова прогулянка «Обліпили всю вербичку сірі братики й сестрички» |
Поваляшко Н.А. Супрунова Ю.М. |
2 | Ранкова гімнастика з кубиками. | |
3 | Музичне заняття | |
4 |
Заняття з розвитку мови, ознайомлення із соціумом «Дерева весною» |
|
5 | Прогулянка «Крильця пташки розправляють, їх до сонця піднімають» | |
6 |
Фізкультурний комплекс вправ на свіжому повітрі. «Весна іде» |
|
7 | Корекційно-розвиткова робота з ПГ №2 | |
ІІ половина дня | ||
8 | Корекційно-розвиткова робота з ПГ №1, 3 з метою розвитку зорового сприйняття. |
Поваляшко Н.А. Супрунова Ю.М. |
9 | ОБЖД «Легко вогник запалити та не просто загасити» | |
10 |
Вечірня прогулянка «Квітень – місяць квіток і тепла» Дидактична гра «Весняні клопоти», рухлива гра «Бережи предмет» |
|
11 | Робота з батьками. Консультація «Режим харчування дитини вдома» | |
Старша Б група | ||
І половина дня | ||
1 | Ранок. Бесіда «Ліс – то зелений скарб» |
Гузь І.Б. Довженко Л.М. |
2 | Ранкова гімнастика | |
3 | Заняття з розвитку мовлення (ігри по Зайцеву) «Дерева-окраса рідного краю» | |
4 | Заняття з аплікації «Ліс весною» (Зображення дерев з використанням серветок. Метод скручування) | |
5 | Прогулянка « У них гарні, пишні віти, а листочків не злічити» | |
6 | Корекційно-розвиткова робота з ПГ №2 | |
ІІ половина дня | ||
7 | Корекційно-розвиткова робота з ПГ №1, 3 з метою розвитку зорового сприйняття. |
Гузь І.Б. Довженко Л.М. |
8 | ОБЖД. Дитина і вогонь. «Пожежа в лісі» | |
9 |
Вечірня прогулянка «Як дерева бруньки викидали». Бесіда-спостереження. Дидактична гра «Народ скаже – як зав’яже», Рухлива гра «Підбіжіть до дерева, яке назву» |
|
10 | Робота з батьками. Обмін враженнями. | |
Робота спеціалістів | ||
1 |
Підгрупове заняття. І молодша група «Подорож до весняного лісу. Конструювання із геометричних фігур» (Ігри Нікітіна Б.П.) |
Вчитель – дефектолог Макаренко А.В. |
2 |
Підгрупове заняття. ІІ молодша група «У країні геометричних фігур» (з використанням інноваційної технології Марії Мотессорі) |
Вчитель – дефектолог Меден Ю.М. |
3 |
Підгрупове заняття «У гості до Лісовичка» (з використанням інноваційної технології схем – моделей для навчання дітей описовим розповідям). |
Вчитель – дефектолог Крючко О.С. |
4 |
Підгрупове заняття «Дерева – наші друзі» (з використанням інноваційної технології Марії Мотессорі) |
Вч.-дефектолог Горох Н.К. |
5 | Майстер-клас для батьків Разом із дитиною» (техніка роботи з тістом) |
Прак. психолог Лаліна В.В. |
6 | Індивідуальні консультації щодо розвитку та виховання дитини з вадами зору | |
7 |
Музичне заняття. Старша А група «Веснокька, весна» (з використанням інноваційної технології Логоритміка) |
Муз. керівник Остапенко Н.А. |
8 | Ритмічно-хореографічний гурток. Старша Б група «Весело з весною…»., Середня А група |
Керівник гуртка Варава О.М. |
І половина дня | ||
1 |
Заняття з фізкультури. ІІ молодша «Ранок жабенят» |
Інст. з фізк. Шостак В.І. |
2 | Заняття з фізкультури. Середня А «Курочка Ряба» | |
3 | Фізкультурний комплекс вправ на свіжому повітрі. Старша Агрупа «Весна іде» | |
ІІ половина дня | ||
4 |
Заняття з фізкультури. І молодша «Ранок жабенят» |
Інст. з фізк. Шостак В.І. |