Виховна робота шкільного підрозділу

Сумської спеціальної початкової школи № 31 Сумської міської ради

у 2021-2022 навчальному році спрямована на реалізацію:

-Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»;

-Національної програми “Діти України”;

-Указу Президента України від 18.05.2019 № 286/219 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей»;

- Постанови Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 № 932 «Про затвердження плану дій щодо реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання «Про затвердження плану дій щодо реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки»;

- Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 30 червня 2021р. № 673;

- Державної соціальної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2021 року, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2018 № 453;

- Наказу Міністерства освіти і науки України від 28.12.2019 № 1646 «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 лютого 2020 за № 11/34394;

- Листа Міністерства Освіти і Науки України від № 1/9-362 від 16.07.2021 «Деякі питання організації виховного процесу у 2021-2022 н.р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок»;

Усі заходи виховного спрямування проводяться із здобувачами освіти по класах із урахуванням вимог Постанови Головного державного санітарного лікаря України від 26.08.2021 року № 9 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID– 19)»,

Основні орієнтири виховання у 2021-2022 навчальному році:

І. Ціннісне ставлення до себе:

-Моральне виховання;

-Превентивне виховання;

-Фізичне виховання;

ІІ. Ціннісне ставлення до родини, людей:

-  Родинне виховання;

ІІІ. Ціннісне ставлення до праці:

-Трудове виховання;

- Профорієнтаційна просвіта;

Профорієнтаційна робота молодших школярів, які мають порушення зору, основним чином, полягає у профорієнтаційній просвіті, яка здійснюється через уроки трудового навчання, години спілкування, позакласні заходи (майстер – класи, тощо) із дотриманням карантинних заходів.

ІV. Ціннісне ставлення до природи:

-  Екологічне виховання;

V. Ціннісне ставлення до культури й мистецтва:

- Естетичне виховання;

VІ. Ціннісне ставлення до суспільства й держави:

-  Національно-патріотичне виховання.

 

Лист МОНУ Деякі питання організації виховного процесу у 2021-2022 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок

Постанова ГДСЛУ від 26.08.2021 № 9 Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

План виховної роботи на 2021-2022 н. р.

Наказ МОНУ від 25.06.2018  №677 Про затвердження Порядку створення груп подовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти

Положення про виховну групу ССПШ № 31 СМР

Правила поведінки здобувачів освіти, права та обов'язки учнів

Памятка школяру ПРАВА ТА ОБОВЯЗКИ

Правила для учнів

Правила поведінки у школі

 

Наказ МОНУ від 28.12.2019 №1646 Деякі питання реагування на випадки булінгу та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти

Наказ МОНУ від 26.02.2020 № 293 Про затвердження плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу в закладах освіти

Наказ ССПШ № 31 СМР від 30.08.2021 № 125 Про протидію прявів насильства та булінгу (цькування)

План заходів спрямованих на протидію булінгу (цькування) у ССПШ № 31 СМР на 2021-2022 н. р.

Алгоритм дій адміністрації школи в разі отримання повідомлення про жорстоке поводження з дитиною

Порядок подання заяви або повідомлень про випадки булінгу (цькування) у школі

Інформаційні матеріали, які дають пояснення таким соціальним явищам як насильство та булінг

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ осіб, причетних до булінгу

Нормативно-правова база з вищезазначеної проблеми, яка роз’яснює особливості притягнення до відповідальності за насильство та булінг

Пам'ятка для батьків та вчителів

ДОДАТОК 1 БЕЗКОШТОВНІ «ГАРЯЧІ» ТЕЛЕФОННІ ЛІНІЇ

Алгоритм дій шкільного практичного психолога при виникненні ситуацій булінгу

Анкета для учнів для виявлення проявів насильства

Памятка батькам з подолання проявів булінгу

Рекомендації класним керівникам та вихователям у випадку проявів булінгу

Поради батькам щодо перебування дітей в Інтернеті