НАКАЗ МОН від 25.06.18 № 677 Про затвердження ГПД

Положення про виховну групу НВК № 37

РОБОТА З УЧНІВСЬКИМ КОЛЕКТИВОМ І семестр 2018-2019 н.р.

РОБОТА З УЧНІВСЬКИМ КОЛЕКТИВОМ ІІ семестр 2018-2019 н.р.

Виховна робота шкільного підрозділу навчально-виховного комплексу у 2018-2019 навчальному році була спрямована на реалізацію:

-         Закону України “Про загальну середню освіту”;

-         Національної програми “Діти України”;

-         Концепції виховання дітей та молоді у Національній системі освіти з урахуванням вимог сучасності;

-         Указу Президента від 13.10.2015 року № 580/2015 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки»;

-         Листа Міністерства Освіти і Науки України №1/9-485 від 06.08.2018 року «Організаційно-методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти у 2018-2019 навчальному році».

 

Основні орієнтири виховання у 2018-2019 навчальному році:

І. Ціннісне ставлення до себе:

-           Моральне виховання;

-           Превентивне виховання;

-           Фізичне виховання;

Спортивні змагання «Старти надії»

 

 

Ігри на свіжому повітрі

 

Участь в Акції «Поліція - дітям»

ІІ. Ціннісне ставлення до сім’ї родини, людей:

-         Родинне виховання;

Свято тата

 

 

Розвага «На старт, батьки – вам допоможе ваша зміна!»

 

ІІІ. Ціннісне ставлення до праці:

-         Трудове виховання;

-         Профорієнтаційна просвіта;

Профорієнтаційна робота молодших школярів, які мають порушення зору, основним чином, полягає у профорієнтаційній просвіті, яка здійснюється через уроки трудового навчання, години спілкування, позакласні заходи (екскурсії, майстер – класи, творчі зустрічі тощо).

 

Опановуємо мистецтво гончарства у садибі «Вакулина Байка»

 

Майстер-клас «Смаколики власними руками»

 

 

Майстер-клас «Виготовлення та розпис імбирних пряників»

 

Знайомство із професією Пожежника

 

ІV. Ціннісне ставлення до природи:

-         Екологічного виховання;

 

Екологічний проект «Доможемо зимуючим птахам»

 

 

Екскурсія до Сумського обласного краєзнавчого музею

 

V. Ціннісне ставлення до культури й мистецтва:

-    Естетичного виховання;

 

Шкільний театральний сезон

 

Творчий вернісаж «Нам доля дарувала кожному талант»

 

«Сходинки до Парнасу» у рамках фестивалю «Усі ми - рівні»

 

VІ. Ціннісне ставлення до суспільства й держави:

-    Національно-патріотичне виховання

Акція «Люби своє – українське!»:

Переможці конкурс патріотичного малюнку на асфальті

серед учнів 1-х класів

Фестиваль «Українські обереги»

Екскурсія домузею Гончарної справи

(с. Опішня, Полтавської області )

Відвідування музею Українського весілля у Полтаві.

Екскурсія до Грунівської Січі.

Майсер-клас «Створення ляльки-мотанки»

(найвідоміший сакральний український оберег, який вважається символом жіночої мудрості та берегинею роду)

Інформаційні матеріали, які дають пояснення таким соціальним явищам як насильство та булінг

Нормативно-правова база з вищезазначеної проблеми, яка роз’яснює особливості притягнення до відповідальності за насильство та булінг

План заходів щодо запобігання насильству та булінгу

Правила поведінки здобувачів освіти, права та обов'язки учнів

Пам'ятка для батьків та вчителів

ДОДАТОК 1 БЕЗКОШТОВНІ «ГАРЯЧІ» ТЕЛЕФОННІ ЛІНІЇ

ДОДАТОК 2 Порядок подання заяви про випадки булінгу (цькування)

ДОДАТОК 3 Порядок реагування на доведені випадки булінку в закладі освіти

 

Робота із молодшими школярами, які мають порушення зору,

щодо попередження насильства та булінгу

у 2018 - 2019 навчальному році

Тренінгові заняття із учнями 1-х класів

«Булінг в дитячих колективах»

Ознайомлення дітей з поняттям булінгу, його видами та проявами.

Бесіда із учнями 2-х класів «Протидія булінгу в дитячих колективах».

Ознайомлення молодших школярів із поняттям «булінг», формами та структурою булінгу.

 

Консультаційна робота із учнями 3-х класів

«Булінг – актуальна тема сьогодення

Формування навичок конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування.

Консультаційна робота із учнями 4-х класів

«Поговоримо про булінг та гіпербулінг. Як зупинити його».

Ознайомлення молодших школярів із поняттям «булінг» та «гіпербулінгу».